zondag 24 november 2013

Thanks snow much

First, a warm welcome to my new followers! Love to see you here and hope you'll have a nice time hoppin' around.


Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers. Ik vind het heel fijn om jullie hier te zien en hopen dat jullie het leuk vinden op mijn blog. 


I used a stamp from My Favorite things, Blue Bahama ink from Memento and some stickles to make this card. I'd like to join the following challenges:


Voor deze kaart heb ik een stempel van My Favorite Things, Blue Bahama inkt van Memento en Stickles gebruikt. Ik doe graag mee aan bovenstaande challenges.



5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, wat glanst dat metallic papier schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, wat glanst dat metallic papier schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, Maroeska <3 Simple yet stunning, hun :) :)
    Thank you snow much for sharing this at CC&CC :D Hope to see you again soon!

    Hugs, Mikha - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart. Mooi met de glittertjes! Fijn dat je meedoet bij CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen